Informacja o braku dostępności
Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Rejonowej Policji Warszawa II
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego,
ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej:
„informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat
przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Rejonowej Policji Warszawa II można:
- wysłać na adres:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II, ul. Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa
- złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa II,
ul. Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godz. 8:00-16:00. - przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: dyzurny.krp2@ksp.policja.gov.pl